Violetas Birthday Bash

Violeta's Birthday Bash at Club 21

Friday, March 3, 2017

Special Guest: Gia Farre

Are you ready for an amazing party?
$1 Well Drinks before 10:30pm so get there early.

Valentino Presents les trae la gran celebración del Cumpleaños de Violeta en el Club 21! acompañada de Gia Ferré, la mejor imitadora de Jenny Rivera!

Este será un evento especial súper divertido, con invitados especiales y muchas sorpresas!

Servicio de Botella y apartado de mesa ya se abren. Asegúrese de compartir la página e invitar a todos tus amigos a este espectacular evento en el Club 21!

Baja la Aplicación del Club 21 para más información!

8=====================>

Valentino Presents brings you Violeta's Massive Birthday Bash at Club 21 in Oakland with Gia Farré la mejor imitadora de Jenni Rivera!

This will be one amazing and fun filled night as we celebrate Violeta's Birthday with special guest and lots of surprises.

Bottle Service, Table Reservations and Booth Reservations now available and going fast.

Download the Club 21 APP for more information and check out the videos below.

Club 21 Nightclub
2111 Franklin Street